多事之秋

这几天真的是多灾多难的几天,是从拜四开始的,然后就一直到今天了。

拜四:从学院回家的路上,车出问题,直接不能走,在路旁等了30分钟才等到我老爸来载我。

拜五:伤风,还很严重那种,整两包tisu给我在学院用到完那种,而我那天只上两个小时的课。

拜六:多的伤风,没有声音了,讲话讲的有够痛苦。我家人还一直问这问那的,我晕。

礼拜:继续伤风,在加咳嗽。

拜一:今天因为讲师有事,所以没有上课,在家无聊,伤风终于比较好了,不过咳嗽反而变严重了。

就是这样,希望明天开始,能够恢复健康,无病无痛的过日子。

评论

  1. Hey... the enormous HanLin... Quite enormous... anyway is also quite vulnerable to those small bacteria and viruses. LoL
    BTW, today you called me and ask me why happened to my blog isn't it? Just wanna tell you that I've limited to certain readers for my blog. So that I want your GMail address and therefore I can invite you go read my blog. So what is your GMail address?

    This few day didn't find you in AsiaCafe already, must be absent for a lot of days right?

    回复删除
  2. no lah, just no class at monday and tuesday.

    i like to go cafe doesnt mean i will go everyday one lah.

    回复删除

发表评论

相关文章